Cestina a prohlizec dvi

Bohdanecky Zdenek Jr bohdik at bohdik.cz
Mon Sep 10 16:09:05 CEST 2001

Monday, September 10, 2001, 2:44:34 PM, you wrote:

MPO>     Udelal jsem doma mensi prestavbu Hardware a s tim tez souvisel
MPO> prechod na jinou verzi LINUXu a to (bohuzel necesky) Mandrake 8 a chybi

Mam Mandrake 8.0, do ktere jsem si nainstaloval teTeX rpmka z RedHatu
7.1CZ a IMHO bez problemu... Stacilo do mechaniky dat CDcko s
RedHatem, spustit si Spravce balicku, najet do /mnt/cdrom a klikat na balicky, jez chci
nainstalovat. Jen Spravce software si pak mysli, ze jsou nainstalovany
ty balicky z Mandrake distribuce, ale to je jedno.

Takze si tam zkuste nahrat ta rpmka z Vaseho RH6.1CZ.

Pouzivam KDE a tam je nejaky integrovany DVI viewer, ale asi budu
pouzivat xdvi.

BTW: Existuje nejaky non-X dvi viewer?

--
S pozdravem