Lehce OT: Ucebnice typografie?

Petr Aubrecht paubrecht at volny.cz
Wed Sep 5 11:22:17 CEST 2001

> Diky, vypada to pekne a na literaturu uvedenou v seznamu se jeste podivam.
> Libor Chocholaty

Dobry den,

ve zminemem dokumentu (uz jsem jej doporucil svym diplomantum) me
zaujaly nasledujici knizky:

BERAN, VLADIMÍR: Typografický manuál
HAVELKA, JAN: Počítačová typografie pro každého

Mate na ne nekdo nejaky nazor? Rad bych si poridil knizku, do ktere bych
mohl sahnout i jako do reference pro konkretni problem.

Dekuji
Petr Aubrecht