tmview pod linuxem na konzoli a fonty

Martin Lebeda mlebeda at centrum.cz
Thu Sep 20 09:22:06 CEST 2001

Ahoj,
10. září 2001, 20:46:28, Ondrej Koala Vacha napsal:

> pouzivam tmview pod linuxem (adresu ted honem nemam, ale muzu dohledat).

Stahnul jsem si tmview, a musim rici ze se mi libi, ale...

kompiloval podle insturukci v README.
Predevsim jsem odkomentoval radek pro kpathsea  a prejmenoval MakeSVGA
na Makefile atd. program se rozbehl, nastavil jsem cesty na fonty.
Jenze to sice zobrazi existujici fonty, ale pokud neni font pripraven
predem tak text proste nezobrazi! Ani prazdne ctverecky. Jak jej
donutim, aby mi chybejici fonty generoval a text zobrazil?

Mam verzi tmview verze 9906 z 05.06.99, Linux Mandrake 8.0, cstex z
rpm baliku v distribuci RH7.0cz. Dvips pracuje spravne, xdvi take.

Martin
--
Program dela to, co programator napsal, ne to co myslel...