?.Emacs TeX mode

Bohdanecky Zdenek Jr bohdik at bohdik.cz
Wed Sep 12 15:33:49 CEST 2001

Dobry den,

mohli byste me, prosim, nasmerovat, jak konfigurovat TeX mod v Emacsu?
Aby mi pak primo z nej slo spoustet xdvi (nastaveni dvi prohlizece).

Pan Olsak se tez v knize Typograficky system TeX zminuje o tom, ze
Emacs umi pracovat s log souborem vygenerovanym TeXem. Jak tedy
nakonfigurovat Emacs, aby splnoval vycet vlastnosti jmenovany ve
zminovane knize? Jak si Emacs nastavit pro pohodlnou praci s TeXem?
Ucim se plain, takze AucTeX zrejme nevyuziji (neinstaloval jsem jej).
?

Dekuji pekne za podnety ci priklady!!

Ceskou klavesnici a font mam vyresenou (pomoci csutil p. Zamazala).

BTW: Emacs mi neakceptuje/nezna cestu k vlastnim elisp skriptum... definoval
jsem jako (setq load-path (cons "/home/bohdik/lisp" load-path))

--
S pozdravem
Zdeněk Bohdanecký Jr.
mailto:bohdik at bohdik.cz