stresovicka pismolijna podruhe

Petr Olsak olsak at math.feld.cvut.cz
Tue Sep 11 14:41:35 CEST 2001

Vazeni kolegove,

bohuzel jsem se s ohlasenim TeXove podpory pro pisma Stresovicke
pismolijny strefil do doby, kdy nefunguje nameserver pro domenu
pismolijna.cz. Dostal jsem nekolik upozorneni na tuto skutecnost a
prohlasuji, ze to neni zadny zamer z me strany a samozrejme po technicke
strance s tim nemam vubec nic spolecneho.

Na WWW stranky CSTUGu jsem mozna opomnel uvest alternativni Web te
pismolijny:

http://www.lege.cz/typo/stormenu.htm

coz by se mozna zrovna v dobe nefunkcnosti DNS pro pismolijna.cz hodilo.
Pokud mate cas a zajem se na to podivat, pak mam jednu kontrolni otazku:

Ktere pismo se hodi na potisky pytlu s cementem? :-)

Jestlize se presto chcete podivat primo na web pismolijna.cz, pak muzete
pouzit nasledujici "hack". Do /etc/hosts si pridejte radek:

24.157.45.38   www.pismolijna.cz

a pripravte si neco lepsiho nez Netscape 4.*. Ja osobne do toho lezu
linksem.

Petr Olsak