Cestina a prohlizec dvi

Marek Penguin Olšavský marek.olsavsky at seznam.cz
Mon Sep 10 14:44:34 CEST 2001

                    Dobry den,
    Udelal jsem doma mensi prestavbu Hardware a s tim tez souvisel prechod na jinou verzi LINUXu a to (bohuzel necesky) Mandrake 8 a chybi mi ceska makra pro LaTeX a taky pdfCsLaTeX. Bohuzel jsem ale stale nemoudry z toho, co vsechno mam stahnout a jak to nainstalovat (sorry, ale jsem zacatecnik). Nevite, jestli na o neexistuje nekde nejaky podrobnejsi navod, nebo poskytne mi nekdo radu??
    A jeste mam druhou otazku. Pokud jsem jel na RedHat 6.1, tak jsem tam mel nejaky lespi prohlizec, nez xdvi na dvi soubory. Uz ale nevim, co to bylo, takze prosim, zda-li mi muzete nekdo nejaky poradit (pouzivam GNOME). Ale nejaky opravdu slusny.
            Diky
                MaReK

Marek "Penguin" Olšavský
private mail: marek.olsavsky at seznam.cz