Znovu HTML

Pavel Satrapa Pavel.Satrapa at vslib.cz
Tue Oct 30 10:39:21 CET 2001

> Getopt::Long je snad v kazde zakladni distribuci, takze mi to spis
> pripada, ze na tom pocitaci vubec neni perl.

Ja jsem pomerne dost presvedcen, ze jsem si ten modul musel doinstalovat.
Kdyby na pocitaci nebyl Perl, tezko by si stezoval na chybejici modul v
@INC - to uz je hlaska Perlovskeho interpretu. Druha moznost je, ze nema
spravne nastaveny cesty ke knihovnam, ale za pravdepodobnejsi povazuji
chybejici modul (reseni: zkuste hledat Long.pm).

Preji vsem pekny den

 Pavel Satrapa                    Technical University of Liberec
 E-Mail: Pavel.Satrapa at vslib.cz   Dept. of Information Technology
 Phone:  +420-48-535-2385         Halkova 6, 461 17 Liberec
 Fax:    +420-48-535-2229         Czech Republic