Konverze na HTML podruhe

David Tesar davidt at ucw.cz
Tue Oct 30 08:16:18 CET 2001

> docela me zaujal prevod stranek na gify, ale jakym zpusobem lze
> konvertovat ps na jednotlive eps stranky a potom jeste na gify?

Pod Linuxem vsechno zvladne utilitka convert.

Predpokladejme, ze mate soubor moje_kniha.ps.

$ convert moje_kniha.ps moje_kniha.eps

Po konverzi dostanete nekolik souboru eps, jejichz jmeno vypada takto:

moje_kniha.eps.0
moje_kniha.eps.1
atd.

$ convert moje_kniha.eps.0 moje_kniha_str_1.gif
atd.

A mate gifiky.

Jak jiste nahlednete, celou proceduru si muzete usnadnit napsanim skriptu
s jednim cyklem.

Program konvert muze konvertovat i rovnou z dvi, ale s tim nemam dobre
zkusenosti. V mem prpade to ale asi bude tim, ze hodne pouzivam PStricky.

David Tesar