este raz 2a4 na a4

Ladislav Bitto geoflabi at savba.sk
Tue Oct 30 07:05:08 CET 2001

Ja som to len tak narychlo vyskusal. Prve co skusam, ci to neide s TeX-om.
Mozno, ze to je OK. Subor bude vacsi
to je jasne. Na kazdu stranu DVIPS znovu prida prolog (hlavicka). Aj pri
sposobe vypisu dvi->eps celkova dlzka vysledneho suboru bude vacsia. To ma
tak netrapi, je to tak jednoduche ako facka a raz dva je to na papieri.
Zatial nemam ani psutils, pstools a rozne tie podporne PS utilitky a v
pohode vypisem aj zrkadlovy dvojstranovy vystup v PS.

Ladislav Bitto