Konverze na HTML podruhe

Ladislav Bitto geoflabi at savba.sk
Tue Oct 30 06:50:29 CET 2001

Na prvu cast som predvcerom vyrobil maly programek. Vyexportuje vsetky
strany do eps (s pomocou programu dvips). Zatial max. 16000 stran (to by
malo stacit). Je to v DOS-e a teda sa da pustit aj vo WINXX. Ak je zaujem
upravim a poslem.

Keby niekto mal davkovo spustitelny program na druhu cast (prevod eps na
gify), skusil by som aj to. Mozno aj mne by sa to zislo.

Ladislav Bitto