este raz 2a4 na a4

Jan Holeček xholecek at informatics.muni.cz
Mon Oct 29 17:02:49 CET 2001

On Mon, 29 Oct 2001, Ladislav Bitto wrote:

> Dobry den,
>
> ked som urobil kiks, tak som to skusil dajak vyriesit. Myslim, ze by to slo aj
> s pomocou TeX-u. Takze mam PS subor: dve strany na jednej fyzickej. Subor dam
> nacitat do TeX-u (epsf, epsfig....). Najprv "schovam" jednu stranu a potom
> druhu. Posunte \voffset a \hoffset tak, aby ste videli (v GV) len to co
> potrebujete. Po prelozeni TeX-om a po DVIPS dostanete pozadovane dve
> subory.  Neviem ci to bude OK, ale videl som to v GV v poriadku.
>
> Ladislav Bitto

I Vám děkuji za radu. Už jsem zkoušel přímý zásah do PostScriptu
podle rad pana Wagnera a je to v pořádku. Pracnost obou řešení je
přibližně stejná, ale přímý zásah do PostScriptu se mi zdá
"čistší". Například si myslím, že Vámi navrhovaný způsob by
měl za následek zvětšení souboru, i když zanedbatelné.
Ještě jednou děkuji

Honza Holeček