2a4 -> a4 s PostScriptem

Lubos Kloc kloc at ipm.cz
Mon Oct 29 11:31:49 CET 2001

Jan Holeček wrote:

> Dobrý den,
>
> mohl by mi, prosím, někdo poradit, jak získat z PostScriptového
> souboru, kde je více logických stránek na jedné fyzické, zpět
> rozložení jedna logická stránka na jednu fyzickou?

To zalezi hodne na tom, jakym programem byly stranky seskladany.
Obecne nemusi byt obnoveni puvodniho stavu snadne.
Vetsinou lze spolehat na to, ze jednotlive stranky
v takovem souboru tvori ucelene bloky. Bez dobre
znalosti PostScriptu to ale muze byt dost obtizne.

Jiny mozny postup je jednotlive stranky ze sestavy
vyriznout pomoci prikazu clip - asi by se dal
pouzit programek Poster (je na CTANu), ale bylo
by potreba si dost pohrat s parametry.

                         Lubos Kloc