okraje / sazba

Bohdanecky Zdenek Jr bohdik at bohdik.cz
Wed Oct 24 08:21:34 CEST 2001

Tuesday, October 23, 2001, 6:41:34 PM, I wrote:

BZJ> Docetl jsem ted clanek Philipa Taylora z nejakeho starsiho zpravodaje
BZJ> o knizni uprave a tam se pise (pamatuji-li si dobre), ze TeX nehlida
BZJ> rejstriky protilehlych stran. ? Mate nejake makro, jak to osetrit?

Nahlizel jsem v noci do TBN dal, nez kde jsem pri sekvencnim cteni a
objevil jsem kapitolu o vystupni rutine s prikladem, ktery toto resi.
At zije RTFM! Jen si udelat ten cas. Pak jsem se od TBN nemoh odlepit.
:) Ale kdybych se tu vcera nedovedel o \output, nevedel bych, co
hledat. Diky!

{\OT Ad Emacs: Kdyby cz.comp.editors bylo mozno pripojit nekde jako
mailovou konferenci, udelam to. V praci nemam kvuli firewallu k newsum
pristup.}

--
S pozdravem
Zdeněk Bohdanecký Jr.