zvetsovani v souboru

Ladislav Bitto geoflabi at savba.sk
Tue Oct 23 13:32:00 CEST 2001

> Nevite prosim, co s tim? Napriklad vyexportovat jednotlive stranky do
> eps, odhadnout bounding box (da se to udelat automaticky?) nacist do
> latexu jako includegraphics s velikosti?
> Neslo by to nejak jednoduseji?

presne toto som potreboval aj ja. Stovky stran PS vyexportovat do EPS
(s mensovanim alebo zvatsovanim) a potom vytlacit.
Staci len zabezpecit aby Vam toto behalo dookola:

TeX 1.strana -> dvips -E 1.strana
TeX 2.strana -> dvips -E 2.strana

TeX posledna.strana -> dvips -E posledna.strana

Mozno su lepsie (rychlejsie) riesenia, toto je pre mna uplne automaticke (ja
dokonca vygenerujem aj vysledny subor, ktory sa len vytlaci). Potrebujem to
hlavne kvoli obrazkom, aby som mohol vykreslit co najviac na jednu stranu.

Zdravi
Ladislav Bitto