Emacs a volani Yapu

Bohdanecky Zdenek Jr bohdik at bohdik.cz
Mon Oct 22 09:20:25 CEST 2001

Monday, October 22, 2001, 8:32:22 AM, you wrote:

PA> A jine program z emacsu poustet jdou normalne? Pokud funguje napr.
PA> kompilace TeXu, kopiroval bych prikaz odtamtud.

Kompilace funguje normalne, tam si Emacs nepridava na konec '&'.

PA> Mam poznamku k vygenerovanemu prikazu - nevim, co udela & na konci
PA> radku, a rekl bych, ze nic pekneho.

To si tam Emacs v TeX modu doplnuje sam. Potreboval bych mu to nejak
zakazat. Nicmene se mi to podarilo spoustet, kdyz jsem to nastavil
takto:

'tex-dvi-view-command "yap &" t'

pak Emacs udela prikaz "yap & d:/home/muj.dvi&"

Potom se YAP spusti nezavisle na ukonceni Emacsu, ale zda se mi to
nejake divne. Pri kliknuti na krizek k ukonceni Yapu se nejdrive zavre
jen prohlizeny dvi soubor a je treba kliknout jeste jednou. Kdyz jsem
pri prohlizeni dvi souboru zmacknul 'q' pro konec programu, zavrel se
opet jen ten soubor a ne cely YAP a s YAPem pak neslo nijak
manipulovat a nakonec se zhroutil.

Podotykam, ze kdyz jsem zkousel AucTeX, spousteni YAPu fungovalo
dobre. Jenze AucTeX nechci pouzivat, kdyz nedelam v LaTeXu.

PA> Kdyby to pomohlo, na Win... se da pouzit "start" s nejakymi prepinaci
PA> (ma/nema cekat na ukonceni ap.).

Hmm, podivam se po tom.

PA> To fakt nevim ;-)

To jsem se prepsal, melo byt Emacsu. :)