instalace nového fontu v Latexu

Matej Cepl ceplma00 at yahoo.com
Sun Oct 21 03:32:15 CEST 2001

On Fri, Oct 19, 2001 at 09:52:11AM +0000, "Simona Kotlarova" wrote:
> Prosím, ví někdo, jak nainstalovat nový font (hieroglyfy), ztažené z CSTUGu do latexu? Děkuji

Omlouvám se, že jsem nechal dámu čekat, ale snad moje rada bude platná i
když je opožděná:

Pokud pro Vás není angličtina smrtelná (a předpokládám, že pokud se
sháníte po hieroglyfech, tak Vás něco tak podobného češtině nemůže
zastavit :-), tak se podívejte do své distribuce na soubor fontinst.dvi.
Mělo by to tam být vysvětleno docela podrobně. Kromě toho se podívejte
do archívu konference, proběhlo to tady několikrát. A když ani tak nic
nenajdete (což pokládám za nepravděpodobné), tak tu máme ještě
Zpravodaje, kdy v jednom starším (přístupném i na Internetu -- odkaz na
www.cstug.cz) je postup velice podrobně popsán, snad dokonce Petrem
Olšákem (v tom případě by to mohlo být na jeho stránce --
http://math.feld.cvut.cz/olsak, ale skutečně si nejsem jist to byl on).

	Hezký den

		Matěj Cepl

Matej Cepl, ceplma00 at yahoo.com
138 Highland Ave. #10, Somerville, Ma 02143, (617) 623-1488

Give your heartache to him. (1Pt 5,7; Mt 11:28-30)