MiKTeX

Bohdanecky Zdenek Jr bohdik at bohdik.cz
Wed Oct 17 16:20:40 CEST 2001

Wednesday, October 17, 2001, 2:35:53 PM, Miroslav Fikar wrote:

Dekuji Vam mnohokrat! Emacs jsem zatim rozchodil, jak v tuto chvili
minimalne potrebuji. Zprvu jsem se zalekl, kdyz se ceska pismenka
zobrazovala na jinem ucari nez ta bez diakritiky (ceska byla o neco
vyse), ale po zapsani definice fontu i do registru jsem neco takoveho
jiz nezaznamenal.

Jeste bych potreboval nejak osetrit, aby po spusteni Emacsu se mi
prepla systemova klavesnice ve windozich na EN (defaultne mam CS),
abych nemusel mackat Alt-Shift. Domnival jsem se, ze to pujde nekde
nastavit u ikonky, ale asi by to chtelo nejakou spousteci davku s
programem, ktery by to prehazoval. ?

MF> (set-default-font
MF>   (create-fontset-from-ascii-font (cdr (assq 'font (frame-parameters)))))

Tohle zabralo, primy zapis definice fontu do .emacs podle zpravy pana
Pilneho ne.

MF> Skusal som aj cosi programovat v Elispe a vytvoril som si dve male
MF> rutiny pre LaTeX, ktore mi celkom ulahcuju pisanie:

Casem se mozna prihlasim (az budu pokrocilejsi).

Jinak se ucim plain, o Latexu nechci zatim ani slyset, aby mne to
nematlo. Nicmene se budu snazit rozchodit aspon nejak korektne AucTeX.

--
S pozdravem
Zdeněk Bohdanecký Jr.