MiKTeX

Bohdanecky Zdenek Jr bohdik at bohdik.cz
Wed Oct 17 13:12:55 CEST 2001

Wednesday, October 17, 2001, 11:07:25 AM, you wrote:

JK> Pokud verze 2 neprinesla neco prevratneho, budete si muset vyrobit format pro cslatex. Blizsi

Diky, rozhodl jsem se sosnout verzi large a koukam, ze se stahuji
nejake cab soubory csfonts a csplain, takze v teto instalaci uz mozna
bude vse potrebne implementovano... Zkusim to nainstalovat.

BTW 2All: Jeste bych potreboval rozchodit cesky NTEmacs 20.7.1. Aby to
bezelo v kodovani CP1250. Ve zprave od Pavla Pilneho z 1.10.2001 jsem
nasel, jak bych mel mit upraven soubor .emacs. Nevim vsak, v jakem
adresari ho mam mit umisten (ci jak Emacs spustit), aby si ten
konfiguracni soubor pri startu nacetl. Emacs mam nainstalovan na
d:\emacs. Po instalaci jsem spoustel addpm.exe.

--
S pozdravem
Zdeněk Bohdanecký Jr.