Problemy s pdfcslatex pod TL6

Zdenek Wagner wagner at cesnet.cz
Tue Oct 16 15:29:41 CEST 2001

On Tue, 16 Oct 2001, Libor Chocholaty wrote:

> Jak dlouho jiz mate TL6? Je distribuovan se zpravodajem 1-3/2001? Ja bych
> celkem rad nejaky zpravodaj videl... Pry je obvykle 4x do roka, mam zaplacene
> clenstvi a jeste jsem nevidel ani radku...

Zpravodaj dosel behem minuleho tydne. Prosim podivejte se na www.cstug.cz
do svych udaju, zda je tam spravne Vase adresa a zda je vedena Vase platba
clenskeho prispevku -- muze byt na vypisu z uctu uvedena spatne, takze se
ji nepodarilo identifikovat. Potom kontaktujte secretary at cstug.cz, aby se
podarilo vypatrat, proc Vam zpravodaj s TL6 dosud nedosel. Verim, ze se
vse vysvetli a ze Zpravodaj brzy dostanete.

> Libor Chocholaty

Zdenek Wagner
e-mail: wagner at mbox.cesnet.cz  or  wagner at icpf.cas.cz

see also http://www.icpf.cas.cz/wagner/