Problemy s pdfcslatex pod TL6

Stanislav Rataj s.rataj at seznam.cz
Sat Oct 13 10:31:44 CEST 2001

Dobry den,
problem jsem jiz vyresil ... stacilo preinstalovat TeX do jineho adresare.
Duvod: puvodni instalaci jsem provedl do preddefinovaneho adresare Program
files ... tedy adresare s dlouhym nazvem a jeste mezerou. Po prenastaveni
cest na klasicky DOS format (do 8 ASCII znaku, bez mezer) fungovalo vse bez
problemu.
Diky za Vase reakce.
S pozdravem
S.Rataj