dvips a velky soubor

Pavol Habuda bzucino at yahoo.com
Thu Oct 11 12:20:18 CEST 2001

Neviem ci vam poradim.... ale viem ze podobne problemy mavaju rozne operacne systemy.
Napriklad DOS nevie pracovat s logickym diskom vacsim ako 2GB
(presne 2GB = 1 048 576 kB). FAT16 ma tusim tiez tieto obmedzenia (je to mozno
2GB, mozno 8GB, nie som si isty).
Pravdepodobne je to v tomto pripade rovnaky problem.
HPFS (principialne kazdy filesystem) nie je schopny ulozit na disk subor vacsi
ako je ista hranica.
Vam sa pravdepodobne podarilo vytvorit subor, ktory by tuto hranicu presiahol.

Skuste si napisat program, ktory vam bude vytvarat subor tak, ze bude dohno pisat
nezmyselne znaky.... aky velky subor vam dovoli system vytvorit.

S pozdravom
Pavol Habuda