CSLaTeX pod Windows

Miroslav Fikar fikar at cvt.stuba.sk
Tue Oct 9 10:09:01 CEST 2001

Erik Bartos <bartos at thsun1.jinr.ru> writes:

>    Snazim sa rozbehnut CSLaTeX v prostredi Windows.
> za specifickych podmienok. Robim pod ruskymi Win2k
> Professional, cize system pouziva ANSI code page = 1251.
> Je tu vobec nejaka moznost ako pouzivat CSLaTeX za
> tychto podmienok? Trebars ze by som pri texovani pouzil
> vhodnu tcx tabulku (ak existuje) ?
>    Pod anglickymi Windowsami (cp1250) mi CSLaTeX funguje
> s pouzitim cp1250cs.tcx tabulky.
>    Chcel by som pisat v editore (WinEdt) slovenskymi
> pismenami aj za tychto podmienok a neviem akym sposobom
> by sa to dalo vyriesit najlepsie.
> S pozdravom,
> [...]

Rozbehaval som CSLaTeX pod nemeckymi a francuzskymi NT. Ak si dobre
spominam, tak som ako prve nastavil default klavesnicu US Int. To bolo
ale este za ery EmTeXu a dosovskeho editora csed, ktory nemal rad SK
klavesnicu. Priamo pod Windows podla mna staci, aby ste v editore
docielili znazornenie SK pismen - nestaci nainstalovat SK klavesnicu?
(admin prava).  Ak by ste ako editor pouzivali NTEmacs, v nom sa da
nastavit klavesnica nezavisle od OS a teda uvedene problemy odpadaju.
A predpokladam, ze pouzivate MikTeX, ktory by potom mal pouzivat tcx
tabulky ako predtym.

M. Fikar