Zpevniky

Michal Měšťan mestan at zce.cz
Fri Oct 5 08:48:31 CEST 2001

Dobreho dne

Gil wrote:

> Dobry den,
> porebuji v necem vysazet zpevniky pro nase skautiky, hledam proto nejaka
> schopna makra, ktera by to umela. Jde mi jednak o to, aby se v urcitem miste
> nad slovem vypsalo, ktery akord se tam ma hrat (treba takhle:
> slovic\ak{C}ko), ale i o nejake makro, ktere umozni vlastni vykresleni

Pro LaTeX existuje makro "songbook.sty" které vcelku toto řeší.

Dále existuje chodrpak (perl skript, vstup z formatu odvozeneho od "chorpro" a
vystup do TeXu)  http://www.fi.muni.cz/~xpolansk/chordpack

Pro plain pouzivam sve makro, umi transpozice akordu. (jeste drobet ve vyvoji),
muzu poskytnout.

> akordu ... tj 5 strun, prazce a symboly prstu. Kdybyste nekdo o necem vedel,

Por sazbu kytarových hmatu dle meho je nelepsi MusixTeX (narocnejci na nauceni).
Mluvite o peti strunach, jde vam o banjo? Nezkousel jsem, jestli se mu to da
vnutit, ale pri nejhorsim odklonovat vy to melo jit.

> jsem vdecen za kazdou radu.
> Diky.
>     Gil

Michal
--
    ^(w)^.

mailto:Wohnivec at iol.cz
P. S. doporucuji odpovidat sem, jinak se muze stat, ze reakce na majlik bude
nekdy az tydny...