Jak na optimalizaci PDF ?

Martin Bruchanov bruxy at kgb.cz
Wed Oct 3 19:31:12 CEST 2001

Problem jsem zdarne vyresil pomoci AFPL GhostScriptu 7.0 (mozna ze to jde
i se starsimi verzemi, ale pro jistotu jsem upgradnul). Potrebne
parametry pro GS (potazmo ps2pdf volajici gs) jsou tyto:

   ps2pdf -dPDFSETTINGS=/screen vstup.ps

Parametr /screen urcuje pouzitou konfiguraci, kterych je preddefinovano
nekolik napr. /printer, /prepress, asi uz z nazvu je patrne co ocekavat od
vystupu.
Krome zpracovani nektere z preddefinovanych, je mozne nastavovat desitky
prepinacu ovlivnujicich vystup stylem -d<PARAMETR>=true/false/cislo,
napriklad pomoci

  ps2pdf -dLZWEncodePages=true vstup.ps

je mozne vygenerovat PDF soubor diky LZW kompresi asi o 30% mensi.

Pokud vas problematika zajima podrobneji:

http://www.ghostscript.com/doc/AFPL/7.00/Ps2pdf.htm

Zatim nashle!

BruXy