Jak na optimalizaci PDF ?

Zdenek Wagner wagner at cesnet.cz
Wed Oct 3 09:16:15 CEST 2001

On Tue, 2 Oct 2001, Martin Bruchanov wrote:

> Dobry den,
>
> rad bych optimalizoval PDF pro web. Nejlepe tak, ze by se zmensilo
> rozliseni obrazku na asi 72dpi a zachovaly fonty v Type1. NikNak i Adobe
> Distiller tohle pry umi, ale bohuzel nejsou pro Linux. GhostSctripem to
> sice lze provest priblizne takhle:
>
>  gs  -dNOPAUSE -r72x72 -sDEVICE=pswrite -sOutputFile=vystup.ps  vstup.ps
>
> Fonty jsou timto ovsem poznamenany take, takze jsou prevedeny zrejme na PK
> bitmapy a je u nich dpi take snizeno. Pouzivam GNU GhostScript 6.51 a
> vystup z dvips nebo pdfLaTeXu.

A mate v dokumentu Type1 fonty? Ja se priznam, ze jsem si vkuli distilleru
koupil Windows, ale GS 6.51 snad jiz fonty nerastruje. Krome toho je
zvlaste u rozsahlejsich dokumentu vhodne pouzit page-at-a-time, coz
znamena, ze prvni stranka je pripravena pro okamzite natazeni a u kazde
dalsi stranky jsou objekty prislusne stranky v souboru pohromade, takze
prohlizec skutecne muze tahat dokument po jednotlivych strankach a rycle
zobrazovat.

> Diky za pomoc...
>
> BruXy

Zdenek Wagner