dvi->eps Re: zvetsovani v souboru

Ladislav Bitto geoflabi at savba.sk
Fri Oct 26 08:21:16 CEST 2001

> Nevite prosim, co s tim? Napriklad vyexportovat jednotlive stranky do
> eps, odhadnout bounding box (da se to udelat automaticky?) nacist do
> latexu jako includegraphics s velikosti?
> Neslo by to nejak jednoduseji?
> Dekuji, Cyril F.

Neviem ci ste boli spokojny s odpovedami. Medzitym som si uz vyrobil
programecek, ktory automaticky vyexportuje vsetky strany do EPS (alebo aj do
PS), samozrejme pomocou programu DVIPS. Ak je zaujem, mozem to
"sparametrizovat", a poslat. Je to v DOS-e, a teda da sa to pustit v DOS-e a vo
WIN-XX. Zatial to mam tak "natvrdo", bez navodu.

Ako ho tak skusam (pouzil som prvy clanok, co mi prisiel pod ruky - asi 30
stran), hned som si uvedomil, ze na "zlozite" PS vystupy ani nepotrebujem
podporne programy. Ja len velmi kratko "postscriptujem" (asi tri mesiace).
Ukladal som si otazky a odpovede, ze ako treba postupovat pri zrkadlovom,
dvojstranovom, ....... atd. vystupe. Vyzera to tak, ze PSUTILS, PSTOOLS,
PSNUP, MIRROR.PS a cojaviem este co, nebudem vobec potrebovat. TeX to zvladne
hravo sam a to velmi jednoducho az primitivne. Da sa zrejme vyrobit akykolvek
vystup, dokonca nie je problem spojit akokolvek viacere DVI (skusal som uz 60
stran na jednu stranu).

Ja to uz berem tak, ze zvladnut to na urovni TeX-u je pre mna velmi lakave.
Teda staci mi, co trochu ovladam - TeX.

Ladislav Bitto