MiKTeX -- jak mam vygenerovat formaty?

Bohdanecky Zdenek Jr bohdik at bohdik.cz
Wed Oct 17 16:41:34 CEST 2001

Dobry den,

nainstaloval jsem si MiKTeX 2.1 s balicky csfonts, cslatex a csplain.

Pomoci MiKTeX Options jsem si ze souboru csplain.ini nechal
vygenerovat program csplain.exe, ale zjistil jsem, ze to pracuje
zrejme s kodovanim iso-8859-2, nebot rozdilne znaky oproti cp-1250 pri
prohlizeni v YAPu chybi (š, ť...).

Zkousel jsem vygenerovat format rucne podle dokumentu csplain.doc, kdy
jsem si nekam do stromu texmf nakopiroval enc-w.tex (nicmene jsem
musel TeXu sdelit cestu rucne, neb ho nenasel), ale nakonec mi to
skoncilo na nenalezeni encTeXu -- asi v distribuci MiKTeX large neni.
Snad ve full? Nemam zrovna 500 MB mista pro instalaci na disku.

Je nejaka jina cesta, jak to vygenerovat spravne? Nejlepe primo pomoci
MiKTeX Options?

--
S pozdravem
Zdeněk Bohdanecký Jr.