kryptovane PDF

Ondrej Rusek rusek at gybon.cz
Fri Nov 30 14:25:28 CET 2001

On Fri, Nov 30, 2001 at 01:19:14PM +0100, Tomas Znamenacek wrote:
> Nekdy jsou takova PDF (respektive jejich ochrana) ponekud
> rychlokvaseneho tvaru --- osobne jsem se setkal s PDF se zakazanym
> tiskem, ktere slo "ulozit jako" se zmenenymi security settings :)
> Takze pokud jste jeste nezkousel tohle, doporucuji.

Ne. Takto to nejde. To by byla opravdu pseudoochrana. Zkousel jsem pracovat se souborem pomoci 'xpdf' i pomoci 'GhostView'. Xpdf' cte, ale prevod do ps (tisk) je nulovy. GhostView mi soubor ani neprecte - hlasi, ze je poreba patchovat, coz jsem zatim
Ne, nechci tady zacinat debaty, jak obchzet nejaka zabezpeceni, to sem asi nepatri. Proste budu koukat do monitoru misto na papir.
--
S pozdravem

Ondrej Rusek
GYmnazium BOzeny Nemcove, Hradec Kralove
mail: rusek at gybon.cz
web:  http://www.gybon.cz/~rusek/