ocislovani titulni strany

Marek Pomp Katedra Mat. PrF pomp at susex.osu.cz
Fri Nov 30 09:56:41 CET 2001

> -----------------
> \documentclass[a4paper,10pt,final]{report}
> .
> .
> \title{VMWARE for Linux}
> \author{Martin Kozusky}
> \begin{document}
> \maketitle
> \chapter{Kapitola 1}
> .
> ------
> proc neni uvodni stranka (\maketitle) ocislovana? rozhazuje mi to potom

Porad mi vrtalo hlavou proc Vam prazdna strana rozhazuje index, a potom
jsem nasel v archivu Vasi starsi zpravu kde pisete

On Wed, 21 Nov 2001 13:22:58 GMT, Martin Kozusky wrote:
> potom spustim:
> pdfcslatex foo; csindex foo; pdfcslatex foo; pdfcslatex foo

a myslim ze tady je chyba, obsah vytvorite a ulozite do souboru foo.toc
pri prvnim behu texu, ale do pdf (dvi) se dostane az pri dalsi behu texu,
tedy po vytvoreni rejstriku a proto Vam obsah posune cely text o
jednu stranku.

Poustejte tedy
 pdfcslatex foo;  pdfcslatex foo; csindex foo; pdfcslatex foo
a mate po problemech s necislovanou titulni stranou.

Nebo se mylim?
Marek Pomp