kryptovane PDF

Zdenek Wagner wagner at cesnet.cz
Fri Nov 30 09:48:25 CET 2001

On Fri, 30 Nov 2001, Ondrej Rusek wrote:

> Zdravim a preji pekny den,
> mam trochu OT dotaz. Mam zakoupenou knihu, ke ktere je jako priloha CD s texty v PDF. Ta jsou kryptovana a nejdou tisknout - celkem by se mi hodilo je mit pro svoji potrebu na papire, nez to vse hledat na monitoru.
> Ta ochrana je pochopitelna, ale ja to mam zakoupene a chci ten vytisk pouze pro sebe.
> Jde nejak takove PDF vytisknout?

Muzete zkusit, zda je povoleno prenaseni pres clipboard do jineho
programu. A take je mozne, ze by to Acrobat 5 umel ulozit jako RTF. Take
se muzete podivat do specifikace PDF a napsat si vlastni program.

Mimochodem: i kdyz je CD zakoupeno, tak jste nekoupil prislusne texty jako
vec, ale koupil jste pravo pouzit je v souladu s licenci. Pokud licence
nepovoluje tisk dokumentu z CD, pak to tisknout nesmite, prestoze jste si
to koupil.

Zdenek Wagner
e-mail: wagner at mbox.cesnet.cz  or  wagner at icpf.cas.cz

see also http://www.icpf.cas.cz/wagner/