Archiv a pdf2rtf

Matej Cepl ceplma00 at yahoo.com
Thu Nov 29 20:44:49 CET 2001

On Thu, Nov 29, 2001 at 04:46:29PM +0100, David Tesar wrote:

> Dobry den,
>
> prosim Vas, poradte mi nekdo, ja si dneska pripadam jako nejaky BFU, nic
> nemuzu najit.
>
> 1) Prisel na me dneska zajimavy pozadavek - jestli bych mohl dodat text
>    misto v pdf v rtf. Hledal jsem tedy na googlu retezce "pdftortf" i
>    "pdf2rtf", ale k uspesnemu downloadu jsem se nedostal. Nevite nekdo o
>    necem, pokud mozno pro Linux?

Asi nejjednodušší bude sehnat někoho, kdo má Acrobat (celý ne
jenom Reader) pro Windows verze 5.0. Ten to umí sám od sebe.

> 2) Kde bych nasel archiv teto konference? Chtel jsem se nejprve podivat do
>    nej, ale jak rikam, dneska mi hledani moc nejde.

www.cstug.cz a tam to musíte najít!

Matěj

Matej Cepl, ceplma00 at yahoo.com
138 Highland Ave. #10, Somerville, Ma 02143, (617) 623-1488

There's a long-standing bug relating to the x86 architecture that
allows you to install Windows.
	-- Matthew D. Fuller