ocislovani titulni strany

Miroslav Fikar fikar at cvt.stuba.sk
Thu Nov 29 15:57:52 CET 2001

"Martin Kozusky" <kozusky at ics.muni.cz> writes:

> [...]
> -----------------
> \documentclass[a4paper,10pt,final]{report}
> .
> .
> \title{VMWARE for Linux}
> \author{Martin Kozusky}
> \begin{document}
> \maketitle
> \chapter{Kapitola 1}
> .
> ------
> proc neni uvodni stranka (\maketitle) ocislovana? rozhazuje mi to potom
> nevite nekdo jak to zpravit?
> nebo je nejake jine makro pro vytvoreni uvodni stranky?

Zavisi od toho, ci mate ocislovane aj ostatne. Budem predpokladat, ze
mate niekde \pagestyle{plain}. Dajte potom hned za \maketitle prikaz
\thispagestyle{plain}. Problem je preto, lebo \maketitle redefinuje
pagestyle - pozrite sa do prislusneho suboru pre objasnenie. Takze
cele je to:

\documentclass[a4paper,10pt,final]{report}
.
.
\pagestyle{plain} %predpokladam, nemate uvedene
\title{VMWARE for Linux}
\author{Martin Kozusky}
\begin{document}
\maketitle
\thispagestyle{plain} %pridane, zmente na iny, ak nepouzivate plain.
\chapter{Kapitola 1}

M. Fikar

--
mailto:fikar at cvt.stuba.sk   http://www.ka.chtf.stuba.sk/fikar/fikar.htm