Otazka kolem prostredi tabular v LaTeXu

jan.ruzicka at comtechmobile.com jan.ruzicka at comtechmobile.com
Thu Nov 29 14:56:37 CET 2001

Dobry den,

dekuji za pomoc je to zajimavy napad , ale problem neni stale
vyresen :-(.

Mym umyslem bylo mit nekolik prostredi / prikazu pro vysazeni popisu
prikazu.
Prikazy maji popisy ktere jsou vzdy pritomny (parametry command ) a
casti ktere jsou pritomny jen obcas.
Casti se jmenuji "terminal" , "switch" , "action" a mohou byt pritomny v
jakemkoliv poradi a mnozstvi nebo nemuseji byt pritomny vubec  .
Zamer byl vytvorit tabulku ktera by obsahovala dane casti.
Environment jsem zvolil, protoze parametr prikazu nemuze obsahovat
verbatim a ja verbatim potrebuji.
Omlouvam se za nepresnou formulaci.

Honza