pi v zakladnim rezu

Jaromir Kuben kuben at scova.vabo.cz
Tue Nov 27 18:32:08 CET 2001

Anton Surda píše:

> To je skoda. Uz som sa potesil, ze existuje profesionalna verzia unslanted
> cmmi.
> Potom neostava nic ine ako to co som uz radil. V cmmi10.mf prepiste
> slant:=0.25 na
> slant:=0 a vygenerujte napr. cmmu10.pk.
>
> A. Surda

Existuje, dr. Horak takovy font pripravil a protoze je bezesporu jednim
z nasich
nejvetsich odborniku na sazbu matematiky, je font naprosto profesionalni
a volne
k dispozici. Ve zminenych clancich se pise o vice takovych zajimavych
fontech,
ktere v cmr nenajdete a jsou v sazbe matematiky podle nasich zvyklosti
potreba.
Zdravi
       Jaromir Kuben