obrázky z xfig do pdfcslatexu

Jaromir Kuben kuben at scova.vabo.cz
Mon Nov 26 10:55:20 CET 2001

Simona Kotlarova píše:

> Dobrý den,
> používám pdfcslatex, ale objevil se problém při výstupu z xfigu do pdfcslatexu. Zkoušela jsem tento výstup přes latexpicture a při spuštění pdfcslatexu mně to vždy napsalo chybu a obrázek nezobrazilo. Zatímco, když udělám z xfigu výstup do cslatexu a dvips, obrázky se normálně zobrazí a chybu to nepíše. Mohl by jste mně prosím, někdo poradit, jak chybu odstranit? Děkuji.
>
> Mgr. Simona Kotlárová
> Státní okresní archiv
> Smetanova 351
> Strakonice 386 22
> [...]

Vystup z xfig je zrejme postscript a ten pdf(csla)tex neumi zpracovat.
Zkonvertujete nejprve ps soubor na pdf. Podivejte se do archivu
konference,
v poslednich dnech a tydnech se o tom, jak to udelat, mnohokrat mluvilo.
Dokonce i dnes v prispevku Re: eps->mps (utilita epstopdf).
Zdravi
        Jaromir Kuben