ps->pdf

Miroslav Fikar fikar at cvt.stuba.sk
Sun Nov 25 11:41:31 CET 2001

Pavel.Ondrejovic at FMPH.UNIBA.SK writes:

> Dobry den,
>   moj kolega narazil na problem konverzie ps -> pdf.
> Vo vysledku ma font, ktory vyzera hrozne, hoci v povodnom
> *.ps subore bol v poriadku.
> Nevie niekto  v com moze byt problem a ako to riesit ?
> Subory co mi zaslal som hodil na http://www.uniba.sk/~4ondrejovic/problem/
>                    vdaka
>                           Pavel Ondrejovic
>
> # tme.ps je zdrojovy text standardne vyrobeny z tex suboru. tme.pdf je
> # vysledok mojich snah (Acrobat Distiller) ale prerobenie
> # v Linuxe (ps2pdf) davalo v podstate rovnaku kvalit.

Pravdepodobne su v PS subore bitmapove fonty. Na obrazovke vyzeraju
hrozne, ale vytlaceny dokument by mal byt v poriadku. Ak je ps subor
vytvoreny v dvips, treba mu povedat, kde sa nachadzaju vektorove fonty,
napriklad prikazom
dvips -Ppdf doc.dvi -o doc.ps

Ak to prebehne v poriadku, mal by dvips vypisovat nieco ako:
kde je vidiet, ze prislusne cs.pfb fonty boli nacitane.

Ale v tomto pripade napriklad nie su nacitane matematicke fonty, takze
texty vyzeraju na obrazovke dobre, kym matematika nie. (zabudol som
pridat -Ppdf, takze sa pridali len tie fonty, ktore su v config.ps):

M. Fikar

--
mailto:fikar at cvt.stuba.sk   http://www.ka.chtf.stuba.sk/fikar/fikar.htm