rejstrik v TEX dokumentu

Stepan Kasal kasal at matsrv.math.cas.cz
Thu Nov 22 11:13:23 CET 2001

Ahoj,

On Wed, 21 Nov 2001 13:22:58 GMT, Martin Kozusky <kozusky at ics.muni.cz> wrote:
> v nem delam rejstrik
> potom spustim:
> pdfcslatex foo; csindex foo; pdfcslatex foo; pdfcslatex foo

Ja bych doporucoval spise:
	for i in 1 2 3; do pdfcslatex foo; csindex foo; done
(mozna se to ve Vasem shellu pise jinak, ale je jasne, co mam na mysli).
Pri dalsim zpracovani totiz muze dojit ke zmene zalomeni stranek, takze
stary .idx soubor neni spravne.

Zkuste, jestli tohle nahodou neni pricinou chyby.

> vznikne PDF dokument, je v nem i rejstrik, ale! rejstrik odkazuje na spatnou
> stranku (je to o 1 posunute), prvni stranku toho dokumentu nemam totiz
> cislovanou, rejstrik se dokazuje na cislo fyzicke stranky (tedy o 1 min <=
> prvni neni cislovana) , ale ja potrebuji aby se odkazoval na cislo
> "cislovane" stranky. nevite jaky (a kde) mam pouzit prepinac v TEX
> dokumentu?

Ja bych povazoval za vhodne upravit dokument tak, aby cisloval vsechny
stranky vcetne titulniho listu dohromady, pak nebudou nejasnosti kolem
dvojiho cislovani. Kdyby se jednalo o knihu, ma cenu napr. predmluvu a
obsah cislovat zvlast rimskymi cislicemi, ale takoveto oddeleni titulniho
listu mi do elektronickeho dokumentu stejne nepripada vhodne.

To by bylo bud prime zadani cisla:
	\setcounter {page} {2}
hned za tit. stranou, alebo sa to robi trikom, do globalnich voleb dokumentu
pridate:
	\documentclass[...., twoside] {...}

Snad Vam me rady pomuzou...

Stepan Kasal