LaTeX to MS document (2)

Miroslav BALDA balda at cdm.it.cas.cz
Mon Nov 19 18:01:11 CET 2001

> Date:          Mon, 19 Nov 2001 17:30:27 +0100
> From:          Petr Sojka <sojka at informatics.muni.cz>
> To:            csTeX at cs.felk.cvut.cz
> Subject:       Re: LaTeX to MS document (2)

> On Mon, Nov 19, 2001 at 05:26:06PM +0100, Zdenek Krelovec wrote:
> Zdravim vsechny,
> Neni nejjednodussi to vysadit do PDF v TeXu,
> a az pak na uplny zaver si na pet minut sednout k pocitaci s Acrobatem5
> a dat Save as RTF, jak doporucil Jirka Kosek?
>
> --ps

Rada je to dobra, pokud by to fungovalo. Mam Acrobat Reader
5.0, ktery ale ma pouze "Save A Copy", aler to je jen v
*.pdf formatu. "Save As" to nema.

Co jsem ale vyzkousel a pri mensim poctu stranek by to
nemuselo byt zas az tak narocne jako sazeni rovnic do
obrazku je z *.ps souboru prejit do Ghostview a tam stranku
po strance zkonvertovat do formatu *.png pomoci Convert,
pngmono s rekneme 300dpi do souboru, co stranka to soubor.
potom ve Wordu je naskladat zase za sebou pomoci

vlozit-obrazek-ze souboru-pripojit

a je to, ale da to trochu rucni prace.

Zdravi

M. Balda

PS.: Nechapu ale "osvicenost' tec, kteri takovou hovadinu
chteji.