diakritika a pdflatex

Zdenek Wagner wagner at cesnet.cz
Mon Nov 19 13:50:55 CET 2001

On Mon, 19 Nov 2001, Richard Milan Komzik wrote:

> Zdravim!
>
> Pouzivam standartnu distribuciu: RedHat, tetex. LaTeXovsky zdrojak je napisany
> v kodovani ISO-8859-2, pricom pouzijem:
> \documentclass{article}
> \usepackage[T1]{fontenc}
> \usepackage[latin2]{inputenc}
> \usepackage[slovak]{babel}
>
> Vysledok v DVI a PS (po dvips) je vcelku dobry, aj ked sa mi zda, ze za
> makkym l je vacsia medzera, nez by sa patrilo. Zle to vsak je v PDF po

To je pouze nedokonalost fontu.

> pouziti pdflatex. acroread 4.0 zobrazi vysledok "rozmazane", xpdf vobec
> nezobrazi text. :-(
>
> Vie mi niekto poradit, ci robim niekde chybu? Je chyba v interpretroch PDF
> (acroread, xpdf), alebo v tetex-u? Je jedinou moznostou doinstalovat
> csTeX/csLaTeX?

Zkuste hotovy PDF prenest jinam. Mne se podarilo PDF prohlednout dobre v
OS/2 a Windows 98, ale RedHat 6.2CZ vzdoruje, nejede acroread ani xpdf.
Redhat 7.2 jsem jeste nestacil vyzkouset.

BTW: gv taky umi zobrazit PDF, to mi slo i v redhatu.

Zdenek Wagner
e-mail: wagner at mbox.cesnet.cz  or  wagner at icpf.cas.cz

see also http://www.icpf.cas.cz/wagner/
         http://icebearsoft.euweb.cz