Spousteni LaTeXu z VIMu

Stepan Kasal kasal at matsrv.math.cas.cz
Fri Nov 16 14:58:02 CET 2001

Dobry den,

On Wed, 14 Nov 2001 17:08:50, Jan Kos <jan.kos at vslib.cz> wrote:
> Snad mi prominete jeste jeden dotaz. Taky by se hodilo, aby se VIM
> prepnul do adresare, ve kterem je editovany soubor, protoze jinak se
> vystupni soubory z latexu zapisuji do aktualniho adresare a ten neni
> vzdy totozny s tim, ve kterym je nas soubor.

nabizi se jako moznost napsat script, napr.
#!/bin/sh
cd `dirname $1`
latex `basename $1`

(Netestovano, ale melo by to fungovat z UNIXech i pod windoze v prostredi
cygwin.)

Pro jine operacni systemy lze take snadno napsat podobnou davku.
A pak budete misto "latex %" volat tuto davku.

Preji prijemny den,
		Stean Kasal