Re: přetékání řádku

Zdenek Wagner wagner at cesnet.cz
Fri Nov 16 14:54:44 CET 2001

On Fri, 16 Nov 2001, Simona Kotlarova wrote:

> Já jako historik mám pocit, že obtékání obrázků má kořeny již v iluminovaných kodexech, takže nemám pocit, že je to něco nového a moderního v tisku. Spíše vycházím z toho, že pro mně jako čtenáře je obrázek v textu rušivým elementem při orientaci v textu, pokud se k něčemu v textu musím vracet.

Obtekat ci neotekat obrazky -- to je otazka, na kterou nelze jednoznacne
odpovedet ano nebo ne. Zalezi na velikosti obrazku, poctu obrazku,
velikosti sazebniho obrazce, jak moc se obrazek vaze k textu, atd. A pak
uz se jenom musi najit zpusob, jak zaridit, aby i text vedle obteceneho
obrazku vypadal dobre a byl pohodlne citelny. Nekdy staci drobnost.

Zdenek Wagner
e-mail: wagner at mbox.cesnet.cz  or  wagner at icpf.cas.cz

see also http://www.icpf.cas.cz/wagner/
         http://icebearsoft.euweb.cz