texlive6 a latex instalace problem

Zdenek Wagner wagner at cesnet.cz
Thu Nov 15 11:06:46 CET 2001

On Thu, 15 Nov 2001, Josef Svoboda wrote:

> Měl jsem problém se všemi TeXLive (na Windows 98) - zatuhly mi při
> generování formátu. Po delším hledění do logu mi nakonec došlo, že se místo
> initexu z CD spouští initex ze starého cstexu 95. Stačilo ho přesunout do
> jiného adresáře.
>
> Zvláštní ovšem bylo, že dva formáty se vygenerovaly initexem z CD a až na
> ten třetí byl volán initex ze starého cstexu.

Ja mohu upozornit jeste na jeden problem, ktery se tykal instalace na
Windows 98 na notebooku. Instalace trva dlouho, takze notebook muze
spadnout do usporneho rezimu, kdy pocitac spi a spi a spi a nic
neinstaluje. A muze dokonce visen na nejakem dialogovem okne. Kdyz
notebook probudite, je velke riziko, ze se neco interpretuje jako nevhodna
odpoved a nejaky balicek se zapomene nainstalovat. Dusledek muze byt
takovy, ze TeXLive kvuli tomu nefunguje vubec. Proto je dobre pri
instalaci na notebook obcas pohnout mysi, aby pocitac neusnul. Pak se vse
nainstaluje dobre (tedy pokud nenastane dalsi problem, jako ten vyse
popsany).

> Josef Svoboda

Zdenek Wagner
e-mail: wagner at mbox.cesnet.cz  or  wagner at icpf.cas.cz