Help with LaTeX please !!!

Zdenek Wagner wagner at cesnet.cz
Thu Nov 15 09:27:09 CET 2001

On Wed, 14 Nov 2001 fialky at seznam.cz wrote:

> [...]
> Tohle je první kapitola

> No a já potřebuji, aby se mi do \tableofcontents (tedy do obsahu normálně "Tohle je první část" a "Tohle je první kapitola") normálně zapsalo proto nemohu použít \part*{Tohle je první část} a \chapter*{Tohle je první kapitola} - Sice tak se Part I a Chapter 1 nevypisuje, ale neníto v obsahu a já to tam potřebuji. Poraď mi tedy prosím, jak udělat, aby se to normálně zapsalo do Obsahu, ale v textu se nepsalo Part I a Chapter 1, ale psaly se tam pouze nadpisy. Nasledný příklad, jak by to mělo vypadat v textu:

Podivejte se na http://bulletin.cstug.cz, jsou tam Zpravodaje
Ceskoslovenskeho sdruzeni uzivatelu TeXu a v nich nepravidelne vychazi muj
serial LaTeXova kucharka. V jednom dilu vysvetluji tvorbu obsahu, v jinem
formatovani nazvu kapitol.

> No a ještě bych prosím potřeboval, jestli nevíš, kde najít, jak pod SuSE Linux 7.1 sprovoznit LaTeX s českými znaky, uvozovkami, ... já jsem to zatím dělal pouze pod Windows a používal jsem MikTex a CSLaTeX a CSPlain, který jsem horko těžko nainstaloval podle internetového návodu Honzi Paubrechta nebo tak nějak se to jmenovalo.
>
> Díky moc a ozvi se mi prosím co nejrychleji fialky at volny.cz

Mohu doporucit CD TeXLive, ktere dostava kazdy clen. Letosni clenove jej
dostali na podzim se Zpravodajem 1-3/2001.

Zdenek Wagner
e-mail: wagner at mbox.cesnet.cz  or  wagner at icpf.cas.cz

see also http://www.icpf.cas.cz/wagner/
         http://icebearsoft.euweb.cz