LaTeX to MS document

Lubos Kloc kloc at ipm.cz
Thu Nov 15 08:38:51 CET 2001

Tom Mraz wrote:

> Tak jsem vas pro mne velmi zajimavy e-mail poslal svym znamym pravnikum do
> Ekologickeho pravniho servisu a zda se, ze by mozna mohli mit zajem se na to
> podivat. Ac se to podle nazvu jejich organizace nezda, maji i sirsi zaber
> nez jen na ekologicke pravo.
>
> Rozhodne by to chtelo nejake konkretni pripady - specialne je zajimaji ty
> slevy Microsoftu pro statni organy (nekalosoutezni jednani) i pripady, kdy
> byl striktne vyzadovan format .doc.

Bohuzel, tyto pripady znam vesmes jen z doslechu, podle
toho se nejhure v teto oblasti chova prave MSMT,
(statni sprava jako takova, t.j. okresni ci krajske urady
a pod. je na tom zrejme dnes uz lepe, viz tez jeden
z predchozich prispevku), a ja ve skolstvi nepracuji. Snad by mohl
dodat priklady nektery z kolegu na VS.

Priklad, ktery mam zde po ruce, je z tech, ktere
jsou formulovany tak, ze jsou nejspis pravne nenapadnutelne:
(viz uplna pravidla grantoveho systemu GACR, mozno stahnout
odtud: <http://www.gacr.cz/gacr/3-1_Pravidla.htm#gran>.
(nutno stahnout cely dokument ve formatu doc/zip, ve strucnem
vytahu primo na www strance to nenajdete.)
Jen strucne shrnuji:
- grantova prihlaska musi byt podana na predepsanych formularich.
- formulare muzete dostat pouze na papire nebo ve formatu MS-Office.
- GA DOPORUCUJE alespon nektere formulare podat tez v elektronicke
forme.
- formulare nesmi byt vyplneny rukou.
Takze Vam nakonec stejne zbude bud MS-Office, nebo psaci stroj,
pokud ho mate jeste nekde schovany a troufnete si jako
zadatel o grant ignorovat doporuceni uredniku GA.

             S pozdravem,

                      Lubos Kloc