IPA Type1 fonty

Matej Cepl ceplma00 at yahoo.com
Wed Nov 14 17:10:20 CET 2001

On Wed, Nov 14, 2001 at 08:41:55AM +0100, stanislav.vrtak at ST.SK wrote:

> Neviem, ci je toto odpoved na Vas problem, ale aby som dostal vektorove tipa
> fonty do pdf generovaneho pdflatex-om, musel nasledujuce riadky doplnit do
> texmf/pdftex/config/psfonts.map
>
> tipa10      xipa10    <xipa10.pfb
> tipa12      xipa10    <xipa10.pfb

Chyba byla samozřejmě tady. Používal jsem tipa.map z toho
Debiánního balíčku a ten tam měl

xipa10	xipa10    <xipa10.pfb

Když jsem si opravil tipa.map tak to fungovalo. Mimochodem,
připadne mi rozumnější dát to do zvláštního souboru a pak to
přidat do updmap, nežli to cpát rovnou do psfonts.map.

Ale samozřejmě, že děkuji za pomoc.

	Hezký den

		Matěj

Matej Cepl, ceplma00 at yahoo.com
138 Highland Ave. #10, Somerville, Ma 02143, (617) 623-1488

Economics is the only discipline where two people can win a Nobel
Prize for saying exactly the opposite thing!
	-- Eamonn Butler of Adam Smith Institute
	   on Nobel Prize awards for year 2001