Chyba moje nebo TeXu/LaTeXu ?

Matej Cepl ceplma00 at yahoo.com
Wed Nov 14 16:45:49 CET 2001

On Wed, Nov 14, 2001 at 11:54:03AM +0100, Rudolf Ulc wrote:
> tak chyba nevznikne ale ve výsledném pdf po zpracování
> pdfcstexem je místo obrázku jen prázdné místo. Obrázky jsem
> zkoušel ve formátu eps a tiff.

..., které pdftex nepodporuje, takže to dopadlo podle toho. Je
skutečně 'convert *.eps *.pdf' tak náročné, že musíte nutit
pdftex k něčemu, co nechce?

	Hezký den

		Matěj

Matej Cepl, ceplma00 at yahoo.com
138 Highland Ave. #10, Somerville, Ma 02143, (617) 623-1488

The law, in its majestic equality, forbids the rich as well as
the poor to sleep under bridges, to beg in the streets, and to
steal bread.
	-- Anatole France