LaTeX to MS document

Tom Mraz tomm at kamarad.cz
Wed Nov 14 11:40:23 CET 2001

> Vazeni pratele,
>
>   vidim, ze moje poznamka zaujala vice lidi, a to je dobre.
> Bohuzel asi nejsem sto dostat plne Vasemu ocekavani;
> nejsem pravnik a konkretni paragrafy neznam.
> by byl ochoten tuto zalezitost precizne pravne zformulovat
> a dodat i citace prislusnych paragrafu, i ja budu vdecen
> za avizo.
>
>                   S pratelskym pozdravem,
>
>                            Lubos Kloc

Tak jsem vas pro mne velmi zajimavy e-mail poslal svym znamym pravnikum do
Ekologickeho pravniho servisu a zda se, ze by mozna mohli mit zajem se na to
podivat. Ac se to podle nazvu jejich organizace nezda, maji i sirsi zaber
nez jen na ekologicke pravo.

Rozhodne by to chtelo nejake konkretni pripady - specialne je zajimaji ty
slevy Microsoftu pro statni organy (nekalosoutezni jednani) i pripady, kdy
byl striktne vyzadovan format .doc.

Tomas Mraz