LaTeX to MS document

Ondrej Rusek rusek at gybon.cz
Tue Nov 13 18:38:38 CET 2001

On Mon, Nov 12, 2001 at 11:21:07AM +0100, Jirka Kosek wrote:

> Můžete z toho pdfLaTeXem udělat PDF, ta pak načíst do Adobe Acrobatu 5.0
> a uložit jako RTF. Výstup sice není žádná krása, ale dostanete wordový
> dokument (příponu stačí změnit z .rtf na .doc).

Neco podobneho jesm zkousel, kdyz po nas chteli na MSMT jakysi seznam, ktery musel(!) byt ve formatu DOC. Mel jsem ho ale vytvoreny LaTeXem, takze jsem zkusil vyse popsany zpusob pomoci Acrobatu (PDF jsem vytvarel pomoci pdfcslatexu), ale ne vse se darilo:
- pokud jsem pouzil fonty Computer Modern, tak jsem celkem slusne RTF ziskal
- pokud jsem nechal puvodne zamysleny font Palatino, tak v RTF nebyla ani carecka
Zajimave, ze pri tom exportu PDF->RTF Acrobat vubec "nekricel", ze by mel problem s fonty.
--
S pozdravem

Ondrej Rusek
GYmnazium BOzeny Nemcove, Hradec Kralove
mail: rusek at gybon.cz
web:  http://www.gybon.cz/~rusek/