rozliseni obrazku pri ps2pdf

Josef Krob jokr at phil.muni.cz
Tue Nov 13 16:36:48 CET 2001

Dobrý den,

13. listopadu 2001, 15:55:59, Zdenek Wagner (csTeX at cs.felk.cvut.cz)napsal:

ZW> Domnivam se, ze vektorove obrazky zustanou vektorove a bitmapy zustanou v
ZW> tom rozliseni, jake bylo v PS. Zadny resampling se nejspis neprovadi.

ZW> Zdenek Wagner

Ale jak si vysvetlit nasledujici nepomer:

mam obrazek ve formatu png (300 dpi) a tentyz ve formatu eps. Zaradim
ho do dokumentu, udelam ps soubor - vstupuje tedy obrazek.eps -  a
dokument.ps ma velikost radove  MB. Nasledne jej prozenu ps2pdf a
vysledny dokument.pdf ma stovky kB. Kdyz tentyz dokument zpracuji
primo pdfcslatexem, tj. nacita se png obrazek, ma vysledny pdf soubor
opet nekolik MB.

Kdyz tedy ne zmena rozliseni obrazku, co zpusobi takove zmeny?

--
Zdraví,
Josef Krob                            mailto:jokr at phil.muni.cz
http://www.phil.muni.cz/~jokr