LaTeX to MS document

Zdenek Jedlicka zdenda_j at students.zcu.cz
Tue Nov 13 07:42:48 CET 2001

Neexistuje zadna smernice, ktera by predepisovala, v cem mate diplomovou
praci a pokud je nutna elektronicka forma, tak el. format ve kterem ji
mate odevzdat. Teda pokud mate aspon trochu rozumneho vedouciho. Pokud je
nekdo zaryty windozak, tak mu musi stacit pdf. V pripade, ze na Wordu
budou trvat (nejspise proto, aby se jim z dokumentu snadno "sosali" myslenky,
doporucuji pozadat o zapujceni LEGALNI license MS Wordu - aby bylo mozno
na praci pracovat doma :).
  Studoval jsem ZCU FAV v Plzni a tam nebyl zadny problem, naopak se
LaTeX podporuje, protoze vysledek vypada asi 1000x lepe nez ve Wordu. Ale
na druhou stranu nikdo nikomu nerika, ze to MUSI psat v LaTeXu.
  Nevim, co to je za modu, chtit elektronickou formu diplomove prace a
jeste k tomu na CD.

Nevite nekdo, jak je to s autorskymi pravy k diplomove praci ?

S pozdravem

Zdenek Jedlicka